ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ Меню
104

контакт-центр

Контакт-центр 0322 423 104

Контакт-центр0322 423 104

10.01.2016 / 18:07

Контакт-центр для споживачів газу

Для споживачів газу Львівської області створено спеціальний Контакт-центр, звернувшись куди можна отримати будь-які консультації щодо питань газопостачання. Скористатися послугам сервісу клієнти ТОВ «Львівгаз Збут» можуть впродовж семи днів на тиждень з 08:00 до 20:00 год.

Отримати консультацію та вирішити свої питання можна з допомогою трьох багатоканальних телефонних номерів - 032-29-07-104; 032-24-23-104; 067-21-77-104, або скориставшись електронною адресою - contact@lv.104.ua

Звернувшись до операторів контакт-центру споживачі газу можуть вирішити широкий спектр питань. Зокрема, передати показання лічильника газу, звірити дані в особовому рахунку, отримати консультацію щодо повірки приладу обліку газу, переоформити особовий рахунок, з'ясувати причини відключення від системи газопостачання, процедуру його відновлення та багато іншого. Пільгові категорії споживачів також можуть проконсультуватися щодо розміру призначеної їм пільги або субсидії. Номери телефонів контакт-центру є багатоканальними, що дозволяє операторам працювати відразу з декількома вхідними дзвінками.

032-2907-104; 032-2423-104; 067-2177-104
контакт-центр працює щодня з 08:00 до 20:00 год

В телефонному режимі або з допомогою електронної пошти можна:

  • повідомити фактичні показання лічильника;
  • проконсультуватися щодо тарифів;
  • поставити запитання про порядок оплати за надані послуги;
  • дізнатись стан свого особового рахунку;
  • залишити заявку оператору на виклик майстра, контролера;
  • отримати консультації з питань пільг, субсидій, переоформлення документів, ремонту обладнання;
  • отримати будь-які інші консультації, стосуються роботи газового господарства.
contact@lv.104.ua
електронна адреса контакт-центру

Крім того, на сайті 104.ua працює додатковий дистанційний сервіс для клієнтів – "Особистий кабінет". Зареєструвавшись у ньому, споживач може повністю контролювати дані свого особового рахунку, здійснювати оплату, вносити показання лічильника та багато іншого. Якщо ж у споживача виникнуть запитання, він має можливість одразу, в режимі онлайн, звернутися до фахівця компанії, написати скаргу чи записатися до керівництва газової компанії на прийом.